Wednesday 14 November 2012

Lawak Mc.D




Mc.D lagi Mc.D lagi...

Kali ini giliran sudin plak yang terkena ngan pelayan Mc.D yg tengah berJiwa Kacau...!

Sudin : " Hello Mekdi ??"
Mc.D : " iyea.."
Sudin : " ayam ada?"?
Mc.D : " kenapa asyik Ayam Ayam dan Ayam,,?? Kenapa kau tak pernah ingin tahu keadaan aku ??"
Sudin : " Aiiikkk, err.......Sory salah no?!! hufh.."(tutup telepon) 
---------------
Sudin : " Hallo Mekdi ??"
Mc.D : " iyeer.."
Sudin : " 24jam kan ??"
Mc.D : " aku selalu ada untukmu 24jam tapi kenapa kamu selalu jer tak mahu pedulikan aku??"
Sudin : " Sah! makin parah dah kegilaan dia ni !!"*tuut*tuut*
-----------


Sudin : " hallo Mekdi,, tlg jgn main2, saya dah lapar sangat ni, tlg antar Ayam dan nasi kerumah saya sekarang..!!"
Mc.D : " kamu selalu jer macam tu, kalau ada yang kamu mahu, selalu jer suruh aku datang ke rumah mu tapi kalau aku yg perlu, kamu tak pernah ada waktu.."
Sudin : "Woiii...GILAAAK !!"*Tuut*Tuut*
-------------
Sudin : " Hallo Mekdi.. Kalau kamu masih main2 lagi, saya laporkan kamu ke manager kamu, FAHAM !!
Mc.D : " Maaf maaf.. iyer2, Nak pesan apa ??
Sudin : " hanya satu pesan ku buatmu,, carilah lelaki lain, tinggalkan saja lelaki bangang tu.. Hahahaha
Mc.D : " arrrrrrrghh! :(

No comments:

Post a Comment