Wednesday 7 November 2012

ilhamku



Ilhamku
                   Ibu,mama,mummy,umie,bonda,mak!!
Bonda,
Setiap detik degupan jantungku
Kau mampu merasakannya
Ketika aku sedih, gembira, gelisah
Naluri bondamu
Bagaikan sebati dalam diriku


Ketika aku seedih
Kaulah penggubat kesedihanku
Menceriakan hatiku
Dengan kata-kata nasihatmu
Yang membangkitkan semangatku

Ketika aku gembira
Kau juga turut berkongsi
Kegembiraan yang menyinari saat
Aku hidup dimuka bumi ini
Sebagai manusia



Pabila gelisah menyelubungi jiwaku
Kau masih bersaamaku
Menolong menyelesaikan
Masalah yang tak sudah2 mengusutkan
Perjalanan hidupku

Bonda,
Selagi hayat dikandung badan
Aku akan sentiasa mendampingimu
Membelai dan menjagamu hingga ke hari tua.

NUR FATEN AISYAH BINTI ADAM
SAYANG SANGAT PADA BONDA
I LOVE YOU KELSOM BINTI ZAHARI
I MISS YOU BONDA !!!!



No comments:

Post a Comment